Merhabalar kızım bugün 9 aylık oldu ama herhangi bir babıldama yok çok mu erken normal mi bilemedim. Evde çığlık kıyamet kendi sesi üstünde sürekli rekor deniyor değişik nidaları tepkileri sesleri var ama ikilemeli anlaşılabilir bir kelime yok. Ağlarken anniyyyy diye ağlıyor çok nadiren de olsa bi o şekilde harf duyabiliyoruz. Valla o kadar çok şey okuyorum ki artık kafam hoşaf oldu. Bay bay da yapmıyor mesela sadece alkış yapıyor. Hatta sürekli alkış halindeyiz🥲 emeklemeye geçen ay başlamıştı bu ay da ayağa kalkıyor kendi kendine ama yürüme adımlama falan yok tabi. Gerçekten bu gelişim süreçleriyle alakalı herkes o kadar farklı şey söylüyor ki çocuğuma anlam yüklemekten büyümesini gözlemleyemiyorum keyifle🥹 lütfen birileri benim içime su serpebilir mi yada anormal bir durum varsa ne yapmamız gerek artık aklım şaştı