10 aylıkken kan verdik bütün değerleri güzel çıktı. Ocean ve besteron kullanıyoruz. Eşim sonuçları konuşmak için tek gitti ve doktor d vitaminini kesebilirsiniz demiş demir için ne demiş hatırlamıyor😂😂 arayamıyorum da araştırma hastanesinde doktorumuz. 1 yaşına kadar devam edilmeli diye biliyorum ben? Besteron kullanan var mı? Kaç damla veriyorsunuz?? Şuan 11 aylık