neslihanada ilk 3 gun cok zordu bi iki saat anca uyudum ama sabrettim ztn saat basi kalkiyorum diye hala degisen bi sey olmadi gerci de inşallah sizde hal olur
Uyandiginda emzirmedim emicek oldu su verdim bazen suyunu icip uyudu bazen uyumadi agladi kucagimda uyutmaya calistim ama sakinlesmedi bende oturtup gezdirdim kucagimda sakinlesince tekrar kucagimda yarirdin tekrsr agladi tekrar sakinlestirmek icin kaldirip kucagimda karanlikta odalari gezdik tekrar yatirdim kucagimda sakinlesip uyuyana kadar devam ettim sonra bi sekilde uyudu ama bi saat sonra tekrar uyandi yine bastan ayni şeyleri yasadik dedigim gibi zor oldu iyice uykusuz kaldim ama denedim belki sorunumuz gece beslenmesiymis diye ama surekli uyanmalarinda degisiklik olmadi demekki sorunumuz gece beslenmesi degilmis bi kac haftadir disleri zorluyo surekli emmek istiyo ama basa donmemek icin gece emzirmiyorum yada bi kere emziriyom