Bebeğim 2 aylik Süt alerjisi var dediler. Mamayi almadı reddetti hep bende mecbur normal mama vermek zorunda kaldım. Baktım şikayetleri artıyor zorla da olsa icerebildim vanilya özü ile. Şimdi de hem mama miktarı azaldı fazla almak istemiyor. Sürekli kusuyor bu mama da gaz yaptı çocukta. Kakasını yapamıyor ve gizli kan mevcut. Almak istemiyor zorla iciriuorim vicdan azabı çekiyorum. Hepsini atıyor n3rdeys3 vermemle kusmasi bir oluyor. Aptamil pregomine kullanıyorum. Evolvia rp aldım o daha beter suda zor çözülüyor. Başka mama var mı bebelac lf milupa bunlar piyasada bulma sansim var mı