ozunde Kızlar tek öğün beslenme yapıcam kaç kilo gider sizce nisan sonuna kadar yapam varmı daha önce
Golf ozunde çok fazla yerseniz vermezsiniz bence çünkü ramazanda ben tek öğün yiyorum ama çok yediğim için hiç kilo kaybım olmuyor. Tek öğün sağlıklı değil aslında herşeyden azaltıp normal düzenle devam etseniz akşam 7 den sonra yemeseniz bile 80 kere kadar düşersiniz bence
elisa2705 ozunde Düşme imkanın var bence tek ögün ile ciddi kilo kaydı oluyor ekstra su ile destekle ama emziyormusn dimi?
senayemir Kusura bakmayın postunuza yazdim ama kilo konusunu görünce dayanamadım bende 62 kilo 157 boyundaym nisana kadar ne kadar verebilirim acaba fikir verebilir misiniz bana da çünkü Nisan haziran arası gebelik planliyorum