Merhaba bebeğim de sürekli tekrarlayan öksürük var kasım ayında zaten öksürüyordu bir ay falan sürdü geçmesi şükür rahat ettik dedik ama bugün yeniden başladı birkaç günlüğüne ailemin yanına gitmiştim hava değişimi mi çarptı bilmiyorum ama yine böyle şiddetli öksürmeye başladı artık doktora götürmekten de yıldım kesin yine antibiyotik verecekler genelde götürüyoruz ciğere inmemiş oluyor ama geçmeyen bir öksürük oluyor en son gittiğimizde doktor Hava vermişti ventolin ve cortair kullandık neredeyse bir ay boyunca şimdi yeniden aynı şeyleri yasayacagiz diye korkuyorum zaten yeniden uykuda öksürmeye başladı Öyle olunca tabi uyanıyor uyku düzeni diye de bir şey kalmıyor ben de aşırı yoruluyorum ne yapacağımı şaşırdım böyle durum yaşayanlar var mı ? Yani en son gittiğimizde doktor alerjik bir şey değil dedi ama acaba alerjik bir şey mi diye düşünüyorum bu kadar sık olması normal gelmiyor bana bir de gelince de uzun süre gitmiyor