sebur Kızlar ne demek istediğimi anladınız lohusayim bende malumunuz bazı şeyler bana musallat oldu bir kaç kez. Odada eşim olmadan yatamıyorum. Uyursam eğer ille geliyorlar bana. 40ın çıkınca düzelir deniyor bu doğrumu 🥲😅 yarın 40 günlük olucaz🥰😆 psikolojim bozuldu artık. Lütfen beni deli sanmayın beni anlayanlar vardır elbet🥲😁
traineemom sebur bazı şeyler bana musallat oldu bir kaç kez. Ne oldu mesela ? Ne yaptılar ? 😂 bilmiyorum ben pek inanmadığım için sanırım yaşamadım böyle şeyler. Size de dinlemeden yorum yapmak istemedim
sebur traineemom kız belkide psikolojik bizim insanimizin hurafeleri insanı etkiliyor heralde. Birebir yaşiyormuşsun gibi oluyor. Devamlı biri dikiliyor gülüyor birseyler yapıyor. Ve bi anda uyanıyorsun. Biraz garip komik gelebilir ama var böyle seyler😁 uyandığında diyorsun ki aa evde kimse yoktu ki o gördüğüm kişi kimdi ? Yada senin sevdiğin tanıdığın kişinin kılığına giriyorlar vs. Tamam komik gelmiştir sana ama öyle 😆. Belki psikolojikman yorgun oluyoruz bu dönemde ondanda olabilir. Yani devamlı birileri seninle uğraşıyor gibi
Mavigokyuzu sebur yorgunluktan dolayı veya başka sebeplerden psikoljik bir sıkıntı yaşıyor olabilir misiniz?
deryaa_milena sebur ben de yaşamıştım doğumdan hemen sonra ama yorgunluktan oluyo merak etmeyin korkmayın 😁 sanki uyurken başımda biri bekliyo gibi olmuştu karartı gibi bi şey zaten sonra iki kez de eşim başımda beni izliyo gibi gördüm sonra uyurken eşime söyledim yanımda durdu birkaç gün kendiliğinden geçti öyle dinledikçe
sebur mavibahar1 ben bi ara hocalık oldum zaten. Ama bence psikolojik hamileyken etrafımdakiler biraz korkuttu ve tekrarladi
susu13 sebur ben lohusalığı dibine kadar yaşadım eşim de yoktur nedeniyle 1 ay yoktu bana da gelem geliyordu belki başkaları abartmayın diyecek ama nevresimdeki şekiller bile o an bi silüet oluveriyordu çok ağladım her gece çok kötü bunalıma girmiştim kayınvalidem vardı her gün okuyordu akşam olsun istemiyordum gece olupta odaya girmek istemiyordum bi an önce sabah olsun istiyordum resmen ay çok şükür geçti gitti 😔
sebur susu13 ay kıyamam sizin ki daha zormuş 🥹 sizi anlayabiliyorum🥹inşallah benimde bu saçmalık geçer yanliz kalmaya gelmiyor valla çok garip
susu13 sebur gerçekten öyle çok kötü günler geçirdim ama geçiyor canım duanı eksik etme arka plandada aç arada çık dışarı temiz hava al iyi olacaksın geçecek psikolikmen tamamen kendimizi tüketiyoruz gelip geçici öyle düşüm
heygorl Tabii ki psikolojik :)) Hormonlarınız alt üst, uykusuz ve ekstra sorumluluklar da cabası. Geçecek merak etmeyin
vecihi Yorgunluklar ve çevredekilerin söyledikleriyle alakalı psikolojik olabilir. Ben doğum yaptığım günden itibaren hep tektim. Yaşamadım hiç. Ya da kişi mi seçiyorlar ne? 🤣 Nas, felak, ayetel kürsi, inşirah okuyun. İyi gelir. 💐
sebur vecihi öyle yapıyorum okuyorum 🥰🙏bende yalnızım ilk günden beri. Arada annem geliyor. Psikolojik yorgunluk yüzünden hep bunlar geçecek biliyorum🫥🥰🙏