gzmkrmn Bebeğim 4 aylık sürekli damakları kasınıyor 4 gündür resmen huyu değişti çok sık ağlıyor kucagımdan indirdiğim an çığlığı basıyor sürekli yanında istiyor
momas gzmkrmn 4. Ay kaşınmaları dişten değil elini keşfedip ağzına alınca mutlu olmasıymış yani aklınca oyun ediyor 🥶
likeli gzmkrmn 4. Ay atağı olabilir. 4. Ayda sürekli kucak isteme yere koyulduğunda kıyameti koparma ellerin sürekli ağızda olması inanılmaz salya akıtması hepsini yaşadık. Bir tek uykusu bozulmamıştı ama uykusu bozulan bebek de çok oluyor 4. Ayda.
niloyaaa gzmkrmn al bizdende o kadar, uyku yok esniyo esniyo uyumuyo uyusada yarım saat sonra uyanıyo eli sürekli ağzında memeyle sürekli bi kavga hali emmesi bile sinirli. 4. Ay atak dönemi diyolar geçmesi için dua ediyorum
ebrua20 gzmkrmn 4. Ayda bebekler Atak yaşarlar , en zor ataktır bence 4. Ay atağı, bunu yaşıyorsunuz muhtemelen
gzmkrmn momas Ben damaklarının kaşındığını düşünüyorum çünkü tedagil denedim huzursuzluğu gitti ama 1 2 saat sonra tekrar basıyor çığlıkları oda cok yoruluyor bende aynı sekilde resmen huyu değişti bebeğimin uykuyada çok direniyor
ceylansak Ya benimde 3 ay 1 haftalık bu 4. Ay arası şimdiden başlıyor mu uykusuzluktan perişan oldu ama ısrarla uyumuyor memeden bir kere çekip bırakıyor aşırı huysuz sürekli kucakta olmak istiyor ağlıyor zaten çok uyuyan bir kız değildi hepten gitti uyku
gzmkrmn ceylansak 4 ay 5 günlük benimde kızım Aynen asla kucaktam inmiyor sürekli yanında istiyor resmen aglıyarak çığırıyor ve susmuyor uyku dalsa bile hemen uyanıyor 4. Ay atağımı diş mi anlayamadım
busravanc Benimde şuanda 3.5 aylık aynı şekilde uykuya direniyor saat başı kalkıyor ve sürekli kucak istiyor benimde tahminim dış sancıları
ceylansak gzmkrmn resmen bizi anlattınız bu ne zaman geçiyor peki yanilk bebeğim değil 7 yaşında bir oğlum var hiç böyle şeyler yaşamadım gerçekten çok ilginç ve çok zor 😂
likeli gzmkrmn ne siz sorun ne ben söyliyim 😅 biz tam atak yaşamadık aslında uyku gerilemesi vs olmadığı için ama 6. Aya kadar sürekli kucak isteği devam etti maalesef. Kızım şu an 1 yaşında bu zamana kadar bana en zor gelen dönem 4-6 ay arası oldu.
busravanc Her ay bı atak yahuuu😅 ne zaman bitecek bu ataklar. Annem anason çayı demle ver bı kaşık dedi ama güvenemiyorum
anayimbenn_ gzmkrmn 4. Ay çok zordu. Babamlara taşındım resmen. Bir ay boyunca sabah sekiz akşam sekiz oraya gidiyordum. Tek başıma baş edemiyordum. Bunun sebebi bence 4. Aydan sonra çocuk birden çok gelişiyo hem fizyolojik hem de zihinsel olarak. Bu yüzden geniş bir atak dönemini kapsıyor.
gzmkrmn anayimbenn_ haklısınız ben gurbetteyim tek basımayım bide eşimde işte oldugundan da sabahtan akşama kadar siz düşünün
zuhalsebu gzmkrmn ay ben ya pamuk gibi çocuğum miniboy bi canavar oldu kucağımdan bırakınca 15 yaşındaki ergen gibi bi sesle ağlıyor cjdjjd
gzmkrmn zuhalsebu ahahha buna güldüm cidden benimde aynı komsular cocuga bisey yapıyorum sanıcak okadar bagırıyor bırakınca