Merhaba kızlar. Doğum yapalı tam 3 ay oldu ama ben hala kilo veremiyorum. Emziriyroum. Ekmek pirinç o tarz hiç yemiyorum
Normal doğum yaptım göbeğim duruyor. Lohusalık pisikolojisi hiç yaşamadım ama bu durum çok canımı sıkmaya başladı . Nasıl gidecek bu kilolar. 60 ile hamile kaldım 79 ile doğuma gittim şuan 70 kiloyum