Oğlum 4.5 aylık suan ve eşimin doğum günü var 1-2 saatliğine anneme yada eltime bırakıp eşimle biseyler yapmak istiyorum yakın çevrede ama oğlum onu bıraktığımızı anlayıp hissedip ağlar mı bilmiyorum bir yanım da bırakmak istemiyo ama eşimle Bebek olduğundan beri hiç vakit geçiremedik siz olsanız ne yapardınız ??