Kızlar geçmek bilmeyen bir kabızlık durumu var duphalac kullanıyoruz doktorumuz önerdi ona rağmen sanki hep karın ağrısı var altını falan değiştiremiyorum çocuğu yatırdığım an çığlık kıyamet direk dönüyo kabız olduğu zaman daha çok böyle yapıyor sanki sinirlenince kafasını falan yere vuruyor normal mi bu ayda ??