balasininanasi Ne yapıyorsam emziremiyorum sol memeyi. İstemiyo , daha ağzına almadan ağlamaya başlıyor. Kafasını çeviriyo bilmem ne. Neden böyle oluyor nolur akıl verin. 2 aylık olduğunda 2 gün meme reddi yaşadık geçti şükür. Birkaç gündür de bu başladı 🤦🙍
Ccansuu balasininanasi bizde de aynısı vardı sağı almıyordu bende hep uykuluyken ilk önce o göğsümü verdim şimdi de tam tersi solu almıyor 🤦♀️Uzun süre aynı memeyi emince ağzına göre yapıyorlar heralde ucunu 😀farklı pozisyonlarda emzirmeyi deneyin öyle yapınca alıyor