Kızlar anneler merhaba 🙋♀️
18 günlük yeni anneyim ilk çocuğum kayınvalidem 2 haftalık bir süreçte sağolsun yanımdaydı sonrasında oğluşumla tek kaldık 2 saat arayla beslenme takibindeyim,gaz,alt temizliği vs bunlar tamam gün içinde bazen sadece 3 saat uyanık oluyor o sırada onunla konuşuyor, seviyor,öpüyor,kokluyor temas halinde oluyorum sonrasında uyutmaya geçiyorum ama uyuturken acaba başka bişeyler daha yapmalımıyım diye de düşünüyorum siz yenidoğan bebeklerinizle nasıl vakit geçirdiniz,geçiriyorsunuz. Bazende çok uyuyor sadece besle gaz al alt kontrol ediyorum uykudan uyanmadığı sürece fazla ellemiyorum ama benden acaba beklentisi oluyor mu diye düşünüp de bazen cağresiz hissediyor gibi oluyorum 🥲 ben mi fazla abartıyorum yoksa normal mi şuan yaşadıklarım