maysamoms33 Melosing kilo yapıyor bence de bizimki de büyük ihtimal o aylarda o kiloda olur bu gidişatla yememesi yemesinden daha iyi diyorum ya bakalım
Erd_Zynp65 mehmet444celik44 her bebek farklı işte doğdu doğalı bebelac kullandik 1 yaşına geldi halen bebelac gaz sorunumuz olmadı şükür kusmada kesinlikle olmadı
SevimmMkuzey asena12345 sma confort gaz yapmıştı bebelacta aynı şekilde kabız yaptı Aptamil den memnun kaldım hipp denemek istedim ama kötü gelir eder diye denemedim her bebek her mamayı kabul etmiyor maalesef deneye yanila:)
smge06 2.5 aylık bebeğime sma comfort kullanıyorum hem gazını rahat atıyor hemde kilo alımı çok iyi. Biz çok fazla gaz problemi yaşıyorduk şimdi gayet iyi