mooncrystall Gamszbaykus37 o zaman 4 saatte 1 ölçüp calpol verirsiniz doktorların önerisi bu şekilde yani
14032 Gamszbaykus37 dikkatli olun başka bişeyden dolayı ateşi olabilir çünkü dişin ateşi o kadar olmuyor
momsipek Gamszbaykus37 bende 2,3 gündür kızımda bu şekilde görüyorum ama bir türlü gelmedi geceleri aşırı huzursuz ve uyanıyor uykuda ağlıyor sizde de bunlar var mı inşallah dedikleri gibi olur
Gamszbaykus37 momsipek fotoğraf çekince daha kolay anlaşılıyor siz de çekip bakın ben tuttum eşim çekti yoksa açmıyordu ağzını göremiyodumm
filizmom Gamszbaykus37 evettt bizim de aynı böyleydi post açmıştım hatta. 2 si de yakın soldaki daha yakın patlayacak gibi
bnurr Gamszbaykus37 hayır ,ikinci yanında ki çıkarken çok huzursuz oldu ondada 2 gece sadece çok uyandı o şekilde atlattık
Gamszbaykus37 14032 ateşi yükselince acile götürdük orta kulak iltihabı olmuş 😔😔 antibiyotik başlattı agumentin @bnurr @mooncrystall @filizmom @momsipek @mirooooo @momas @mavikelebek4
defnemsiii Diş ateş yapmaz canım 38 i geçen ateş dişten değil enfeksiyondandır. Geçmiş olsun bu arada 🧚🏻♀️
mirooooo Gamszbaykus37 yok yok canınızı sıkmayın hasta olabiliyor bebişler antibiyotikle toparlaar hemen inşallah doktorunuz probiyotik önerdimi antibiyotik kullanıyor ya bi danışın isterseniz
Gamszbaykus37 14032 calpol veriyorum ateşinin düşmesi bi saati buluyo. Antibiyotik de daha bi kere verebildim