Merhaba anneler
2 aylık bebeğim akşam sekizden ona kadar ağlama krizine giriyor. Tam uykuya dalacakken uyanıp ağlıyor ama yaşla bi ağlama yok daha çok bağırma şeklinde. Kolik diye düşündüm ama ayaklarını karnına çekemiyor. Annem uyku yüzünden diyor. Böyle bir durum yaşayan var mı? Rahatlasın diye banyo yaptırıyorum. Kırmızı ışıkta kucağımda dolaştırıyorum. Sling kullanmak istedim daha çok ağladı , kundakta sevmiyor. Masaj yapmaya çalışıyorum. Beş dakika sakin kalıp yine başlıyor . Dün o kadar şiddetliydiki ne yapacağımı şaşırdım. Gün içinde de tekrarlayabiliyor ki gündüz çok zor uyuyor