merube 3bucuk aylik oldu bebegim bn hala adet olamadim anne sutu iciyo sadece. asiri terliyorum yani surekli kiyafet degistiriyorum. bi fikriniz var mi bu konuda
Snowglobe merube ilk kıızmda 6. Ayda oldum. 2. De 6 ayo geçti hala tık yok . 2 sene olmamak normal diye biliyorum
miniikmucizem_ merube ben 7 ayın sonlarına doğru oldum ilk hamileligim yeni yeni başladı 7 ay 20 gün oldu doğum yapalı
ipeksiyim merube ben de sezaryenden sonra 5 ay kadar olmadım. Ama siz yine de korunmaya devam edin tedbiri elden bırakmayın derim🙈🫶🏻
Minel-inannesi merube kizimda 2yasina 15gun kala emzirmeyi kestim, emzirmeyi kestikten 1, 1bucuk ay sonra felan adet gormeye basladim. Terleme, koku sorununa bi cozum bulamadim hic.
merube Snowglobe gercekten mi bu menapoz gibi hissettiriyo bana artik dr gidip.sorucam baska bisi yoktur insallah 🙄
mksaylan Minel-inannesi merhaba adet görmeye başladıktan sonrada terleme kötü koku devam etti mi yani tam anlayamadım. Benim de 15 ay oldu hala adet olmuyorum. Heralde emzirdiğim sürece olmayacağım. Arada olacak gibi kasık ağrısı falan oluyo aha kesin oluyorum diyorum ama olmuyorum. Yavrum da sağolsun yeni doğan kıvamında emiyor 🥰
LezizeNine merube büyük oğlumun 10.ayı doldu ertesi gün adet oldum küçük oğlum 8 ay 20 günlük hala olmadım normaldir canım
Minel-inannesi mksaylan hayir koku isi adet gormeye basladiktan sonra tamamen bitti, ama koku şiddeti dönem dönem degisti. Benimde oyle arada agrilarim olurdu ama gelen giden olmazdi☺️ bi kere 13 ay civarindayken kahverengi lekelenme tarzi oldu 1kerelik.
tmytlmn merube Kızım 5 ay emmişti öyle çok çok da sütüm yoktu 6.ayda olmuştum şimdi oğlum 3 ay 20 günlük emziriyorum hala olmadım. İkisinde de 2.ayda ufak kanamam oldu. Ben normalde de çok terleyen biriyim hem kilo hem ter hem koku çok can sıkıcı oluyo 🤦🏻♀️