Merhaba anneler. 3 aylik oğlum var. Önceleri sadece aksamlaro cadi saati yasiyorduk uykuya cok zor geçiyordu. Şuan hem gece hem gündüz uykularina geçiş işkence oldu. Gerekli tüm ortam, uyku rutinleri vs sağlıyorum. Ama israrla uykuya direniyor. Esniyor gözleri kızarıyor ama uyumuyor. Tabi ağlıyor durmuyor uyuyamadigi için. Artık öyle bir noktaya geldik ki oynasa bizle ağlamadan dursa geç uyusun tamam dicem. Ama durmuyor da. En son kucagimda sallarken ağlayarak uykuya dalıyor. Emerek uyudugunda gaz cikarirken uykusu aciliyor ve geri dönmesi imkansız oluyor.Dalinca d auyuyor. Ama uykuya daldirmak çok zor oluyor. Tavsiyesi olan, başına gelen var mi? Bir bebiş neden uykuya direnir