myarenb bugün ovülasyon günü diyor uygulamada, fakat ovülasyon testimde ikinci çizgi silik çıktı, adet bitiminde o zaman çok zayıf gebelik ihtimali diye yorum yaptım, bu aralar da akıntı çok göğüs hassasiyeti ve arada bir kasık ağrısı oluyo, yumurtlama diye düşünüyorum fakat adet bitiminde gebe kalanları da duydum kafam biraz karışmıştı🥺