Selam güzel kadınlar son zamanlarda sürekli bu reklam çıkıyor karşıma bir merkezle görüştüm ama inanmıyorum ama çok inanmak istiyorum 😊botoks yaptırmaya gerek kalmıyormuş yüz gergin ve genç kalıyormuş 6 yıl etkisi sürüyormuş.
Yaptıran var mı memnun kalan ya da pişman olan?