Bebeğim henüz ufak ama doğdugndan beri capaklanirdi ,ilerledi her yere götürdüm özel devlet vs. Kanal tıkanıklığı dendi, ve çok ciddi hal aldı artık , açılmıyor gözleri çapakli haldeyken kirpikleri yapışık oluyor ve genelde yasaryo sonrasında aşırı iltihap ne yapmalıyım,ne ettysem geçmedi yaşayan var mı bu durumu nasıl geçer lütfen bisy deyin gecsin