Busrak2 acaba sağlıklı besinler mi veriyorsunuz? Ben sahsen bu yüzden okuyor diye düşünüyorum. Ben de aynıydım çok üzülüyordum üstelik doktor alternatif verme deyince ve yaptıgını yemeyince kahroluyordum. Bir anda oldu ama eline herşey vererek. Nesela o zararlı vermeyim yapmadıgımda yemeye başladı. Eline ekmek pişi salata havuç hep verdim. Mesela ekmek vermezdim. Paketli gıda pek girmez ama mesela çikolata bile paketi temizleyip eline verdim biraz tuttu naylonu ısırdı attı. Böylece ısırmayı keşfetti sonra tabi bizim kollar omuzlarda pekiştirdi. Sonrasında yemeye başladı. Badem mesela isterdi agzında tutardı saatlerce. Ama hep vözetimde durdum yanından gideceksem aldım o bademi agzından. Muhtemelen ya eline sürekli bişey vermiyorsunuz benim gibi. Ya da dişi agrıyor ve üzerine çok baskı uygulamak istemediğinden ısırmayı kesfedememiş henüz. Belki dogru değil ama o ısırdıkça ben abartı tepkiler verdim ooov ayyy falan diye. Holuna gitti ısırdı bizi 1 ay kadar öyle çok koparırcasına değil. Sonra baktım besinleri çiğniyor sonra hiç tepki vermedim 1 ay da suan unuttu. Bu arada eline hep aynı şeyi vermeyin ben mesela sert koparamaz düşüncesiyle hep havuç verirdim bildiğim yoldan salatalık ama başka şeyleri de verin farklıyı dah kolay kabul ediyorlar