Noname21 Ben 4 senedir dyson v11 kullanıyordum Ama bozuldu artık gitti gidiyor Almışken silsin dedim philips 9000 serisi aklıma girdi Gittim baktım adam süpürmesini pek övmedi Silme odaklıymış Sonra YouTube videolarını izledim ondan da vazgeçtim gibi Şimdi diyorum li iyi bir süpürge alayım birde fakirin buharlı mopunu alayım Süpürge dysona kapam gidiyor dyson gen5 deteck Son teknoloji Ama bu halı için değiltir zemin için başlık değiştir sıkıyor beni İhlası övüyorlar clean Max sıya hapsediyor halı da yıkıyormuş Fiyatı da yazmıyor kaç para kullanan var mu
Minel-inannesi Noname21 digerlerini bilmemde ihlasi bende aradim sordum en asagisi 45den baslayip baslik, ozellik eklendikce fiyati artiyodu kasim ayinda. Evde bosc ufak toz torbali var elim ayagim resmen. Simdilerde bide kiwi halı yikama almayi düşünüyorum yeterde artar bana☺️
Halimeea Noname21 bende dyson cinetic kablolu var ama phlıpse ,es deger sadece parcaları ayrı cok da agır . Bence kendınız magazaya gıdıp alın yıkama makınesı olarak kıwı var cok da uygun ısınızı de görür. Ihlas 48, 50 bın arası cok fazla
zeysel5_6 Noname21 kesinlikle celean Max çocuklu evler için şart ama şu an sıfırı 50 bin civarı. İhlas kullanınca Dyson filan boş geliyor insana
ACISU Noname21 55 bine aldı bı tanıdığım ben kullanıyorum çok güze bı süpürge ama günlük kullanım için uygun değil ağır kalıyor özellikle sıcak havlarda içim bayılıyor kullanirken
Noname21 Minel-inannesi Kiwi halı yıkama bende var memnunum tavsiye ederim İhlas almam o zaman Dysona mı kaldık o zaman mecbur yine onu aşacağım
Minel-inannesi Noname21 modeli ne sizinkinin. Bu 101e geleni almayi düşünüyorum ama biri cam siliyo diyo, biri genis baslikli diyo
ACISU Noname21 daysondan daha iyi mi bilmiyorum ama kullanış açısından cleanmax hem yıkama ozelligide var
NariNariKiminYari Noname21 yıllardır clean max kullanıyorum kayınvalidemde 10 yıldır kullanıyor bozulursa yine clean max alırım kesinlikle. Hiçbir süpürge bunun gibi çekmiyor. Hazne boşaltımı da kolay suyuna biraz yumuşatıcı koyuyorum mis gibi kokuyor. Halı-koltuk yıkama başlığı da var ama bizde uğraşan yok açıkcası ilk zamanlar denemiştik güzeldi ama uğraşmak istemedim. Aspiratör olarak bile kullanılıyor ortamdaki kötü kokuyu içine çekiyor. Tek eksisi ağır olması ama ben günlük kullanıyorum evimde farklı bir süpürgem yok
hazale966 Noname21 bende philips marathon var çok memnunum halıyı kaldırıyo ve güç istiyor. ama suan alacak olsam dysonun elektiriklisini alırdım.
kutayegee 3 senedir ihlas kullanıyorum şuan fiyatı baya phali ama aldığına değer bir süpürge dovucuyle halıyı süpürdü günde 1 tek saç bile kalmıyor koltuk halı yikamasida var sadece çok ağır evet ama mükemmel bir makine