mehtaphay Kızlar merak ediyorum eşime karşı bakımlı olayım diyorum makyajımı yapıyorum sürekli evdeyim pijamaları çıkarıp eşofmanlarımı giyeyim diyorum 😂 başka türlü gündüz ne giyebilirim ki zaten evde taktik verinn😂
Esoz1110 mehtaphay Ben moduma göre giyiniyorum canım isterse dışarı cıkacak gibi karşılıyorum eşimi eğer keyfim yoksa ne bulursam giyerm
femay mehtaphay crop kazak rahatsız etmeyecek bir pantolon giyiyorum moduma göre. Ama pijama falan giymem en kötü eşofman olur. Yazın zaten şort atlet takılıyorum sürekli evde. Kışında böyle. Hem özenli hem abartısız bana göre
aybarsbebekk mehtaphay açıkcası çocuktan önce asla pijamayla karşılamazdım ev kıyafetlerim vardı ev elbiselerim taytlarım falan ama artık bebekten fırsatım asla yok bazen akşama kadar saçımı toplayamadıgım oluyor
mehtaphay Yanş Esoz1110 evde de pantolonla falan takılmak ne bileyim bana göre değil pek çocuğum var 4 aylık emziriyorum onu o şekilde zor gelir bana😂
Esoz1110 mehtaphay Öyle takılmak değilde eşim gelmeden birkaç dakika önce tayt sweat ya da evde kullandığım kazaklardan giyerim bazen triko elbise😅
mehtaphay aybarsbebekk ayy bende aynı yeri geliyor çamaşır sulu kıyafetlerle karşılıyorum 😂😂 ama artık dikkat edeyim diyorum o yüzden fikir alsyım dedim😂
Tugcebb mehtaphay pijama pijama 😂 eşofmanla bile oturamıyorum evde. Batıyor, beli sıkıyor, daralıyorum 🤦🏻♀️
Busragoksu mehtaphay pijama olur genelde giyinirsem direk nereye gidiyoruz der o gelecek diye ekstra suslenmem en fazla parfüm falan sıkarım😂
Bebislerhakkinda mehtaphay moduma göre 🤣 sabah pijamayla dolasirim veya tayt tişört. dus alınca guzel kıyafetlerimden giyerim, eğer dusu aksam alirsamda saten pijamalarmdan giyerim 🤪