Kızlar bugün istavrit yaptım yemeğe. Dün almıştık pazardan bugün pişirdim. Sorum şu hani büyükler balık yedikten sonra yoğurt süt yeme vs derler ya zehirlenmemek için.
Eşim de triliçe aldı canım çekiyor diye ama bugün balık yapacağımı unuttum şimdi saat 8 de balığı yedim , çay içerken triliçe yiyelim mi yemeyelim mi 🤦🏻♀️😬