seda2 Bn iki gün önce hamilik testi yaptım belli olur şeklilde silik çizgi çıktı adetime 6 gün vardı bide bugün deneyim dedim bugün yaptığım teste ise sadece benim gördüğüm çok az bı çizgi vardı eşim bile göremedi böyle bir dey yaşayan var mı
seda2 Kontes0011 yok hayır farklı ilk yaptığım evde vardı ama son kullanma tarihine bakmak aklıma gelmedi akşam yaptım ikinciyi birinci ise sabah
Sare_nuhaninannesi_05 seda2 Pembe Kapaklı bir sürü test var bebeğim test prodoctor veyahut peridictor vs değilse doğruluğu olacağını sanmıyorum ama bence sen bir kan ver en azından emin ol için rahatlasın gönlünce olsun kuzum 🥰
gokhaninannesi seda2 pembe kapaklı da test yapmıstım bende hamile olduğumu öğrendim testleer bozuk olabilir yarın bidaha al dene