Kızlar daha önce baby me toz leke çıakrıcı kullanıyordum çok güzel çıkarıyordu lekeleri suda bekletince şimdi çıkarmıyor değişmiş gibi geldi. Neyse şimdi kıyafetlerinde mutlaka leke kalıyor bide makinada bekletiyorum sabunlu suyla ona rağmen kalıyor iyi bi leke çıkarıcıya ihtiyacım var. Kullanıp memnun kalanlar paylaşırsa sevinirim ♥️♥️