aybarssongul Merhaba anneler 3 aylık bebeğim var ev sahibi çık dedi bu kış ayında allahtan hemen ev bulduk bebeğim var ve ben işe nereden başlayacağım hiç bilmiyorum sizler taşındığınızda neler yapıyorsunuz ilk kolay oluyor
bisenakillisinzaten aybarssongul ilk olarak kullanmadıginiz eşyalarınizi paketlemeye başlayın.ve kolilerin uzerine hangi oda ve hangi eşya olduğunu yazın.
Tugcebb aybarssongul mutfak kesinlikle. Benim için mutfak bittiyse her şey bitmiştir. Çünkü onları sarmak kutulamak dikkatli olmak gerekiyor çok yorulmadan ilk onu halledin. Zaten yatak yorgan hurçlarda oluyor. Ben en büyük bez hurçlardan almıştım. Kışlık kıyafetler çok yer kaplıyor çünkü. O hurçlara koymuştum kıyafetleri. Sonrası zaten gıvır zıvır çok eşyanız var mı bilmiyorum ama ben yok sanıyordum, taşımadan bir gün önce oturup ağlamıştım bitmiyor diye 😂 evim çok küçüktü adım atacak yer yoktu koliden o gıvır zıvır eşyalar yük olmuştu. Yeterli alanınız varsa evde bir köşe yapın kolileri topladıkça üzerine yazıp oraya kaldırın. Uzun oldu birazcık ama taşınma benim için tramva biraz 😂
Kuzularinanasi aybarssongul once kullanmadgniz esyalardan baslayin ve oda oda ilerleyin.her kutu her poset bi ordan bi burdan yapmayin.acinca hop hersey yerli yerine bulms olur.buyuk koli yapmayin tabak bardaklari kucuk koli yapin.buyuk kolide hem agir olur tasirken kirilma riski cok.ama kirilmicak seyleri buyuk siyah posetler,hurclar, bunlara koyun.ve ustune ne oldugunu yazin hangi odaga ait oldgu fln.cuval ve siyah buyuk poset alin.kutu buldukca marketlerden fln mutlaka alin lazim olacak cunku cok
kizimvedunyam en az kullandığın yerden o odadan başla . bebek eşyalarını sona doğru yap.yazlıklar ve kullanılmayanlar zaten hurçtador.plastik ürünleri bulaşık mak. içine koy. kullanılmayan mutfak eşyalarını yap.son güne doğru da bebekeşyasını sizin eşyaları yap. son gecede mutfağı topla
aybarssongul Kuzularinanasi elime geçeni oda oda yapayım en doğrusu bebeğimi hasta ederim diye de korkuyorum çok eşya var gibi suan gözümde çok büyütüyorum bi başlasam devamı gelir gibi
LezizeNine aybarssongul önce mutfak sonra kıyafetler ardından evdeki tüm ufak eşyalar en son kabalar 🌸
aura_meselesi_bu_sekerim aybarssongul herkes mutfak demis ama Benim mutfagim cok minimaldir yani hersey sayili az ve özdür o yuzden ben ilk, Yazsa kislik, kissa yazlik kiyafetlerimden… havlular , nevresimler kisaca ev tekstil urunleri en son mutfak la devam ederm
Denizkiziyiz Canım önce kullanacağın kadar tabak çatal bardak bunları ayır kenara ve başka mutfaktan en oyalıycı orası :) Sonra yatak baza altı :) sonra kıyafet dolabı ben kıyafet dolabındakiler askıdaydı hepsi kıyafer hırcuna koyar o şekilde koliye yada gideceksiniz eve götürün burulmasın sonra konsol varsa onlar her odayı tek tek yaparsan daha iyi olır ve kesimlikke koli üstüne içerikşerini ve odalarını yaz.. bi odayı birtirmden başka odaya geçme
aybarssongul Denizkiziyiz ya bebeğim olduğu için yemek vs yaparım diye mutfağa girmiyim diyordum ama en çok eşyada orda var beni oyalayacak orası o kadar kararsız kaldım ki kıyafetleri tel tek tıkayacağım yeni evde mi yıkasım burada mı bilmiyorum oturdum düşünüyorum 😂
Denizkiziyiz aybarssongul yeni evde yıka herşeyini bende 8 aylıkken taşındık yerleştik filan seni anlıyorum ama dediğim gibi yani beniö eşyalarımda kolay oldu çünkü baza altı konsol içi filan hep kutuda va hurç içindeydi . En çok uğraştığımız yer mutfak hatta taşındık geldik baza altını direk yerleştirdim 😂 yani Yatak odası en kolayı oldu kıyafetlerimi de direk astım:)
Kuzularinanasi aybarssongul evet baslayinca devami gelir.her odadan ufak ufak baslayin.bi kenarda dursun hersey…halloluyor gozunde cok buyuyor kolay dgl ama ozellille mutfak cok oyaliyor tek tek gazetele vs o ugrastirici ama birileri varsa yardimci hepbir elden kolayca yaparsiniz
cemreninannesi_ aybarssongul Mutfak yatak odası salon banyo eşyası çocuk odası giyinecek kıyafet bir kaç kap tencere bırakıyorum en son onları yerleştiriyorum. Bir de atılacak verilecek şeyleri önceden veriyorum atıyorum hurclu şeyleri direkt öyle koyun her kolinin üzerine ne olduğunu yazın
ipeksiyim aybarssongul bol gazete ve bol koli almalısın. Ben hep mutfaktan başlarım sonra da kıyafetleri hurçlarım büyük eşyalar zaten paldır küldür taşınıyor. Bir de naçizane fikrim yeni evine giderken varsa fazlalıklarından kurtul 🪷 onlarca kaseye tabağa bardağa ihtiyacımız yok, kullanacağımız kadar eşyamız olmalı diyorum ben hep 🙈 hem temizlemesi hem taşıması kolay olur 🩷🩷
Pinar_kb aybarssongul ilk önce kullanmadığınız şeyleri paketlemiştim ben. Fazla olan yorgan yastık, kap kaçak, fazla kıyafetler, aciliyeti olmayan elektonikler falan. Kütüphaneyi kaldırmıştım. Demonte olabilen mobilyaları kaldırmıştım oyuncak dolabı gibi.
elifmr aybarssongul konsoldan başlamıştım ben yemek takımı falan aksma eşimle paketledik sonra mutfak yatak odası tek tek topladık 10 gün sürdü
yenianne01 aybarssongul 1 haftalık yeni taşınmış ve 4 çoçuklu birisi olarak çok zorlandığımj söylüyerekkk tavsiye verim😌Ben ilk çoçukların odasını toparladım hepsi aynı odadaydı 3 ünün eşyasını ayırıp koliledim kıyaferletlerini ve Yatak örtülerini hurçladım ,arkasına benim odama geçtim sonrası Bütün evin yatakları yastıkları çarşaf havlu hep hurçladım hurçların ve kutuların üstünede ne olduğunu yazdım çok kolay oldu Ve taşınma günüde mutfağı yaptım koliledim