yenianne3535 bende çok hareket etmiştim, zorlama diye uyarmışlardı. Bebeği kucağıma alınca acırdı ama kanama vs yaşamadım onca harekete rağmen. O yüzden bence ihmal etmeyin. Enfeksiyon olur başka bir şey olur nedenini bilmiyorum ama kontrol ettirin, daha sonra sıkıntı yaşamayın