Kızlar oğlum 10-15 gun içinde tüm alfabeyi öğrendi. Ben bu duruma hem çok şaşırdım hemde hamurlarla falan destekledim harfleri yazdım o söyledi. Sonra oğlumun dışarıda, evde nerede olursa olsun sürekli yazılara dikkat kesildiğini oradaki harfleri söylemeye başladığını farkettim. 15 gün öncesine kadar dışarıdaki nesnelerle daha çok ilgilenen oğlum suan sadece yazılara odaklanıyor. Bunu öğretmen bir arkadaşımla paylaştım ve bana sürecin normal olmadığını. 18 aylık bir çocuğunun görsel hafızasını harflerle doldurarak yanlış yaptığımızı ve bir süre sonra artık etrafı keşfetmekten çok harflere odaklanacağı için gerileme yaşayacağını söyledi ve bu konu üzerinde durmamamizi, unutmasını saglamamiz gerektiğini söyledi. Bir başka yine eğitimci arkadaşımda üzerine gitmemizi 4 yaş sonrası gelişen bir beceriyi suan 1.5 yaşında öğrenmesinin parlak zeka bir çocuk olabileceğini ve yine bu şekilde devam ederse 2-2.5 yaş gibi pedagoga gitmemizi söyledi. Ne yapacağımla ilgili kafam çok karıştı. Sizin çevrenizde yada sizin çocuklarınızda böyle bir durum oldu mu? Olduysa süreci nasıl yönettiniz?