Merhaba suan 31. Haftadamdayım gebeliğimin başından beri tansiyonum 13-9 perinatoloji gidiyorum her hafta tansiyon sonuçlarımı atıyorum. 2 hafta önce kontrole gittim 16-10 olmuş asla hissetmiyorum yatış verdiler gebelik zehirlenmesi sandılar yokmuş şükür hastanede yattığım süredede hep normal yada sınırdaydı 12-8,12-9,13-9 doktor bir daha yüksek çıkarsa ilaç vereceğim artık dedi 🤔 Siz tansiyonu normal tutmak için neler yapıyorsunuz tavsiyeniz var mı🥰