Kızlar bebeğim gece sık uyanan bir bebek ve ben her seferinde biberon vermek zorunda kalıyorum yoksa uykuya dönemiyor. Çok fazla mama içiyor böyle olunca da gece ve doktora söylediğimde mutlaka azaltmam gerektiğini söyledi. Ama nasıl yapacağımı bilmiyorum sizce ne yapabilirim?? Eğer biberon vermezsem uykuya dalamayıp sonra da uyanıyor ve ağlıyor