elfbyndr geçen ay bizim de greve denk geldi ama ebeler çalışıyordu yaptılar aşıyı arayıp sordunuz mu? Yapamayız kapalıyız mi dediler ben arayıp sordum bir hafta öncesinde biz çalışıyoruz dediler grev haftasında bu hafta bizim de 2.ay aşıları var yine olacak aramadım yarın arayacagim