Bebeğim 3 buçuk aylık 4 gündür aşırı huysuz sürekli kucakta ayakta gezmek istiyor. Emerken bile zor tutuyor tutunca bir süre sonra bırakıp ağlıyor ayakta emiyor. Uyku desen hak getire. Gazlı bi bebek ama bu gaz degil sanki dun de altina yapti hala huysuz var mı bi çözüm salyasi akiyor elini agzina götürüyor