Beş aylık bebeğimde sakral gamze tespit edildi bugün delik mor ve sıvı geliyor.. dünyam başıma yıkıldı resmen şuan menenjit var mu yok mu diye belden sıvı aldılar bebeğim çok çok çok kötü durumda şimdi sorum şu bu doğuştan gelen bir hastalık peki doğduğu zaman neden farkedilmedi? Küvezde de kaldı üstelik yarın o hastaneden epikriz alacağız o hastaneyi başlarına yıkmak istiyorum bu delik doğduğu zaman neden farkedilmedi ben mi yanlış biliyorum