Arkadaşlar merhaba, 21günlük bebeğim doğduğundan beri neredeyse her beslenme sonrası kaka yapıyor. İlk hafta doktor kontrolünde sormuştum, doktorumuz normal demişti ama hala öyle oluşu bana garip geldi. Günde 10-15 kakalı bezimiz oluyor. Bu durumu yaşayan var mı acaba