Evet kızım birkaç kere düştü hem ayakta hem otururken pat diye defalarca. şükür bişey olmadı. düşe kalka büyüyecek. gece bi takip edin 24 saat emmesinde yada yeme içmesinde, uykusunda bi değişiklik olmazsa sorun olmaz. doktora gitseniz de 24 saat takip önerirler genelde. Dr Osman Gönülal takip ediyorum. çocukların kendi beden olarak düşmelerinde sorun olmaz demişti. Çok geçmiş olsun. İçinizi ferah tutun.