gklmerve özel devlet gerçekten önemli değil en önemlisi doktor. Bebeğim ilk doğduğunda doğum paketinde vardı ozele götürmüştüm doktor evet iyiydi bilgiliydi ama sanki konuşma tarzı biraz sertti. Sonrasında hacettepeye götürdüm asistan doktorlardı hiç beğenmedim. Bebegimde meme reddi var dedim o zaman mama ver demişti oyle bir doktor. Mamak Hastanesi evime yakın kimse beğenmez belki ama hangi doktora gittiysem şansıma hep çok ilgili ve guleryuzlu çıktılar. Eğer eviniz Mamak tarafindaysa bir şans verin isterseniz.