nursnmh gggggl kolik bebeğimle 3 ay öyle gezdik zamanla geçiyor Allah’ yardimciniz olsun zor bir dönem. Yine evde gezmek daha iyi biz pusetle arabaya binip gezerdik Şuan da 4 ay atagi yasiyoruz araba bile işe yaramiyor 😞
gggggl nursnmh Allah yardımcınız olsun valla iyi günlere büyüsünler ben bu işin bu kadar zor oldugunu bılmıyordum ilk bebek kafaları yicem