Sevgili anneler merhaba☺️
1 aylık bir kızım var. Yaklaşık 1 haftadır şiddetli gaz ve kaka yapamama sorunumuz vardı. Bunlara bağlı olarak da günlük uyku saatlerimiz 6-7 saatlere düşmüştü. Geceleri sabaha kadar oturuyorduk, sabah ezanlarını duyup öyle uyuyup bir saat ancak uyuyordu. Bu durum beni mahvetmişti zebani gibi geziyordum ortalıkta.😂😂
Deneme yanılma yöntemiyle oturttuğumuz ve 4 gündür güzel sonuçlar aldığım rutini paylaşmak istedim. Bunalmış annelerimiz için bir çözüm olur belki diye. Sabah 9 akşam 9 olmak üzere Nurse Harvey's damlası kullanıyoruz 20 şer damla. Gün ortasında saat 3 gibi Biogaia damlayı kullanıyoruz 5 damla. Ve her emzirmeden sonra en az 15 dakika gaz çıkartma seansı yapıp yatağını kurutma makinasıyla ısıtıyorum. Yatağa yatırdıktan sonra ısıyı düşürüp karnına da kurutma makinası tutuyorum bir süre. Deliksiz 2 saatlik uykulara döndük yeniden. Uykuda ki ıkınmaları azaldı, kendini rahatsız etmiyor böylelikle. Karnı ve ayakları sıcak olduğunda kaka sorunu bir nebze de olsa azaldı.( 3 farklı doktor tarafından çok gazlı bir bebeğim olduğu söylenmişti bu yüzden başarı sayıyorum azalmayı🌝)
belki birine daha faydası dokunur diye paylaşmak istedim. Gazsız ve mutlu günler dilerim efendim😌