Bebegım ılk 5 hafta hıc uyumadı sonrakı günler de yenıdogandan az uyudu.İlk hafta açmış mamaya alıştı onu az verdık memeyı kabul etmedı anlamadık çocuk sabahlara kadar ağladı
Sonrakı hafta çok mama verdık sütü de sağdık kolık olan bebek ıyıce gazlandı.Sızın bebegınızde de gaz olabılır eğer bacaklarını oynatıyorsa ıkınma varsa çok ağlıyorsa yeme güçlüğü cekıyorsa..Eğer sadece emıyorsa ve aşırı huysuz değilse takvıye mama vermelısınız doymuyordur