Kızım 9 aylık bizde de aynı sorun vardı, ben normalde emzirerek uyutuyorum ama bir kaç gündür tam uykuya emerken uykuya dalmaya başlayınca memeyi çekiyorum, biraz ağlıyor ama sırtını sıvazlıyorum pış pış diyorum, baktım çok ağlıyor tekrar meme veriyorum yine gözleri kapanıp nefesi sakinleşince yine çekiyorum sırtını sıvazlayıp pış pış yapıyorum kendi kendine dalıyor bi süre sonra ve uykusu daha derin oldu, gece 2 sefer uyanıyor artık acıkınca sadece, gündüzleri de aynı şekilde yapmaya çalışıyorum, biraz düzeldi uykusu çok şükür