Kızlar merhaba 16 aylık bir oğlum var, geçenlerde bir akrabam bize gelmişti uzak bir şehriden. Onun da 20 aylık oğlu var ve benim oğlumdan baya uzundu yani. Biraz kafama takıldı acaba benim oğlumun gelişiminde bir sıkıntı mı var diye. Çünkü geçenlerde de parkta 13 aylık bir erkek bebek gördük benim oğlumdan 3 ay küçük ama boyları aynıydı. Aklıma takıldı açıkçası. 4 ay çok fark eder mi gelişim açısından?