Omers_moster Kızlar merhaba benim 3 yaşında oğlum var şuan hamileyim kızım olucak inşallah isim önerir misiniz ?❤
Omers_moster endegerlima ben aslında Zühre ismini düşünüyorum ama sizce nasıl gökyüzünde en parlak yıldızın ismiymis çoban yildizinin diğer ismiymis
ilay-mom Omers_moster amin inşallah bütün yavrularımızın ömrü uzun olsun, ülkenin en güzel kızı demek🫶🏻
biranneminik Omers_moster Allah kucağınıza almayı nasip etsin inşaAllah 🤗 Bende e gün önce doğum yaptım şuan iki kızım var Büyüğün ismi= Yüsra 💜 Küçüğün ismi= Mihra💜
salihahncrl Omers_moster kızımın adı İnci 🌸 ama size öneri olması için İlay Mira Hanne Bade Doğa Defne Sağlıkla kucağınıza alın inşallah ❤️