Selam anneler , çocuklarınızın kardeş isteği ne zaman başlayıp ne zaman bitiyor 😁? 3,5 yaşında kızım evde çok sıkılıyorum kardeşim olsun arkadaş gibi oynayalım falan diyor üzülüyorum bazen ama ben istemiyorum 🥲🥲
Geçer mi bu istekleri? Yoksa artıyor mu? Tek çocuk olacak. Etrafta da hiç oynayacağı arkadaşı yok. 3 gün oyun grubuna gidiyor yetmiyormuş.