Herkese merhaba bu yaza kadar telefonla televizyonla tanışmayan kızım yolculuklar sırasında çok zorladığı için çizgi filme başladık. Zaten 3 yaşına da gelmişti. Şimdi kreşe gidip gelirken yolumuz uzun olduğu için 20 dk bazen 30 dk çizgi film izliyor. Ben bıraktırmak istiyorum çünkü çok hırçınlaşıyor bitince kızımı tanıyamıyorım. 3 yaş sendromu ayrı ama bu bittiği gibi olan bir şey. Kendimi yere atmak ağlamak ne yapacağmıxı bilemiyoruz. Aynı durumu yaşayanlar vardır. Nasıl krizsiz bırakabiliriz? Yolda babasıyla geliyor nasıl oyalanabilir acaba