Evet kızlar sorum başlıkta, kızım göğsümün birini tutmuyordu içe dönük ucu diye, inatlaşa inatlaşs tutturmayı başardım ama bu sefer de yeterince düzgün tutamadığı için yara yapmış ve kanıyor. Bunu gündüz bezini açtığımda simsiyah bir kaka gördüğümde fark ettim. Gece kanattığı için göğsümün ucundan kaynaklandığını fark etmemişim. Her neyse emzirdiğim zaman kan yutacağını bile bile emzirmek kötü hissettiriyor fakat zaten zar zor tutmuşken yine unutur diye de endişeliyim. Sizin başınıza geldi mi böyle bir şey devam ettiniz mi emzirmeye