Bebeğim 4 aylık
Ne zaman arabaya binsek çocuğa bir şeyler oluyor, ağlama krizine giriyor ama nasıl bir ağlamak görmeniz lazım, saatlerce ağlıyor ve gözleri sırılsıklam oluyor acı çeker gibi
Şehir dışında yaşıyoruz ve memlekete ara ara gidiyoruz
6 saatlik yol o kadar zor geçiyor ki..
Çocuk sıkılıyor diye ağlıyor desem, sanmıyorum çünkü 10dk içinde başlıyor kriz
Lütfen bir akıl verin
Gerçekten korkuyorum artık yolculuk yapmaya