Busrak2 hayırlı bereketli satışlar olsun inşallah. Gunu gecmediyse iade edin gunu geçmişse elden cikarmayin yinede alinanin kötüsü olmaz derler, bizim 14 ayliktan beridir ev icinde en buyuk oyalayici oyuncagimiz bu. Valla paraya bak ne kadar zamlanmis, biz aldigimizda 1bucuk civarindaydi🤦