Merhaba arkadaşlar sizlere birşey danışmak istiyorum ben lise bilgisayar web tasarımı bölümü mezunuyum. Dışardan üniversiteye tamamlamak istiyorum ama nasıl bir yol izlemem gerek yada dışardan hangi bölümü bitirebilirim fikirlerinize ihtiyacım var. Şimdiden cevap veren arkadaşlarıma teşekkür ediyorum..